Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Noomis dagbok (del 2) JÄTTE LÅNG DEL!

Av Hanna & Rosanna - 6 juni 2012 19:45

 


Noomi- röd

James - mörkblå

Jakob - grön

Ben - ljusblå

Övrigt - lila/rosa


DAG 2

Noomi - Var har du varit hela natten? Du gick igår hemifrån halv sju på morgonen och du kommer hem nästa dag?

James - Älsklig, jobbet behövde mig så jag jobbade lite övertid.















 - Du var bort i mer än en dag... var har du sovit?

 - Hos Daniel.

 - Daniel.. vem är Daniel?

 - En jobbarkollega, men jag var inte på jobbet hela tiden.. Jag har köpt kostym och bröllopskläning!





 

- Den är jätte fin älskling... men... skulle inte vi köpa en klänning tillsammans?

- Äsch, vi kan köpa saker tillsammans nästan alltid ju.

Jag blev lite ledsen men döljde det. Fast det var ju vårt bröllop, tillsammans.

- Vad tycker du om min outfit då? James log det där charmiga leendet som får alla på fall. 


- Jag tycker att du är grymt snygg! 

Pling...pling... James mobil ringer. 

- Hej... kommer...

- Ska du gå..?!

- Mm.. ses ikväll!  

 

Varför gör han såhär jämt? Han... han är väl inte otrogen igen? Nej, han lovade att det aldrig igen skulle hända... och jag litar på honom.

Jag litar på James...

Jag kom på att Ben var ledig idag. Jag ska fråga om vi kan göra något.











 

*KNACKAR* 

Ben - Kom in!

- Hej, det är bara jag... Oj, du ser lite deppig ut Ben. Har något hänt..?

 

- Gina dumpade mig.

- Det kanske ändå va bra.. jag menar... Gina, var väldigt.... eh.. dryg och ego.

 

- Till skjillnad från James var hon inte otrogen. 

- James är inte otrogen.. längre! 

- Varför är han aldrig hemma?

- Du har fel om James! Han älskar mig och skulle aldrig vara otrogen mot mig igen!   

- Vet du vad? Jag börjar bli hungrig, vi kan prata om det där.

- Okej, vi kan gå till Silverstugsn, de har jätte go´mat där!

 

Vi åker till Silverstugan och beställer mat för att äta utomhus.

 

- Vart var vi..? Gina?

- Hon tröttnade på mig. Jag borde inte bli överraskad, du har trotsallt rätt om hur hon är.

 

- Va inte så hård mot dig själv. 

- Det var ett dött förhållande från början. Hon ville bara ha status och killar är slavar för henne typ.

- Men det var bra att det inte höll på för länge, då skulle du väll bara ligga på soffan och gråta i månader.

*HOSTAR*

- Mm... Okej nu slutar vi prata om Gina. Hur är James nu förtiden?

 - Snälla, du bor i samma hus som mig, alltså samma som James!

- Men jag ser honom aldrig. Fast det är väll posetivt, jag har sldrig gillat James.

  

- James är borta ofta och länge.. Precis som när han var otrogen och han köpte en klänning själv till mig. Jag ville verkligen köpa den med honom...

 

- Som sagt, jag har aldrig gillat honom. Han ljuger bra och han ljuger till och med för sin fästmö.

- Säg inte så!

- Du vet det själv, Noomi. Du vill bara inte erkänna det.

- Snart måste jag nog låsa in er två i ett rum och se till att ni blir vänner.  

 

- Ha ha,inte roligt...

- Scchh...

- Hörde du vad Emilie sa? Hon sa att hon hade sett Julia Rot och James ... du vet han som ska gifta sig med konstnären Noomi, KYSSAS! 

- Men jag såg Cornelia och James kyssas och flörta igår!

- Stackars Noomi...

 

- Noomi vänta!

   

Det får inte vara sant! Inte igen! Inte nu när vi snart ska gifta oss! Varför måste han göra såhär!?


Del 1 länk :http://www.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=404230

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna & Rosanna - 1 juli 2012 18:46

Nu är det sommarlov och jag kommer inte kunna blogga så mycket!  Jag kanske slänger in ett blogginlägg då och då, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. Så kommentera eller fråga i frågerutan om ni har något önskemål på inlägg!   O...

Av Hanna & Rosanna - 3 juni 2012 14:19

  Hur man laddar ner POSER! Först måste man ju hitta en sida med moddar, och då rekomenderar jag att man går in på http://modthesims.info. Men du måste vara medlem där, så om du inte vill vara medlem rekomenderar jag http://maximumsims.blogspot....

Av Hanna & Rosanna - 3 juni 2012 13:37

Varning ! Moddar kan förstöra och crasha spelet!   Först måste ni veta att ni kan (kan inte kommer...) få ett trögt spel och att det kan crash. Det hände med mig att mitt spel crashade och jag kunde inte starta. Då raderade jag alla moddar och sp...

Av Hanna & Rosanna - 2 juni 2012 23:26


    LÄNK: http://www.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=404230     Noomis dagbok handlar om Noomi som nyss har flyttat in hos sin snuskigt rika fästman. Det handlar bland annat om hur hon ska få ett jobb, om sin otrogna fästman, att...

Av Hanna & Rosanna - 12 april 2012 09:27


nej det har jag inte men jag ska börja nu.  men jag håller på att göra en story!! men skriv vilka koder elr hur man laddar ner saker så kan vi göra ett inlägg också om det skriv det i frågerutan är ni snälla!       ...

Fråga mig

7 besvarade frågor

Mitt liv

Det handlar om en tjej som har ett jobbigt liv, hennes pappa dog i en bilolycka och bara några år efter dog hennes mamma av cancer. Hon har känt sig så ensam efter det och skaffade en bondgård. Men det är inte bara det hon har blivit mobbad i skola, är fattig och kaan knappt ta hand om bondgården för hon jobbar på en mataffär i stan, så hon anställer Charlie som ska hjälpa henne att taa hand om bondgården, men hon skaffar också ett starkt band mellan dom. Mer än vänner?

Men sedan är det något som smyger på tomten occh djuren blir som tokiga på nätterna, det slutar med att Charlie faktiskt får bo hos Sarah! Men det är något med skuggan som skrämmer djuren, och även Sarah.

Omröstning

Har du ett konto på thesims3.com?
 JA!
 Ja, men är aldrig inne..
 Nej, det funka inte.
 NEJ!
 Jag gillar inte ens sims...
 Annat

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

RSS


Skapa flashcards