Bloggen om sims 3!

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Din egna mumie!

Av Hanna & Rosanna - 29 februari 2012 11:41

Så får DU en mumie!

Skriv in testingcheats... o.vs gå till köpläget och skriv in BuyDebug.



Om man skrivit in BuyDebug kommer det upp ett frågetecken. Klicka på det och om du vill bli mumie sök efter "Kungarnas fördömda sarkofag".



När din sim är väldigt trött så ska den sova där. 
Om den har sovit tillräkligt länge så kommer det upp ett sånt här meddelande:
(din sims namn) känner sig starkare! Och inte riktigt normal...


Låt din sim göra vardagliga sysslor... tills den är trött igen.. då ska den sova i sarkofagen igen...


När din sim har sovit i sarkofagen kommer ett meddelande där det står:
(din sims namn) känner sig väldigt konstig och är på sin vakt mot när det gäller uråldriga magin hos kungarnas fördömda sarkofag.


Tredje natt en den sover där står det:
(din sims namn) har dukat under för förbannelsenoch har blivit en mumie!

Men det kan hända att om den sover en dag eller 2 (då måste man fuska och dra ner mätaren så att den blir tröttare efter en stund. Men den missar jobbet!)


Du kommer se ut som en mumie och sånt.

De går konstigt och har typ toapapper runt hela sig.      De sover inte och är lite annorlundare än vanliga simsar.



Om du inte vill vara mumie längre ska du köpa på samma sätt du köpte "Den fördömda sarkofag". Men nu ska du leta efter "Kungarnas heliga sarkofag". Låt din sim sova där i ungefär ett dygn.


Sedan är den vanlig igen.Men den är stark som den blev när den sov i "kungarnas fördömda sarkofag".

Hoppas det var en bra förklarning! :)

 
 
Ingen bild

TtheSsims3

1 mars 2012 14:38

Det funkar inte när jag skriver buydbug on
D:

Hanna & Rosanna

1 mars 2012 15:41

Det kan vara att koden är BuyBug on eller så funkar inte den koden på din dator, den där shazaam funkar inte för mig :( . Eller så kan det vara att du bara råkade skriva fel.

 
Ingen bild

TinTin

1 mars 2012 16:45

När jag skrev BuyDebug funkade det.Inte on

Hanna & Rosanna

1 mars 2012 16:47

Aa bra! Ska faktiskt pröva^^

 
Ingen bild

Bella

2 mars 2012 19:03

Koden funkar toppen! Och det finns massa fina nya roliga saker! Men jag kan inte hitta mumien! Vart finns den?!? Vilken flik!?! Tacksam för svar./Bella

Hanna & Rosanna

2 mars 2012 22:40

Jag tror den finns där det står något liknande med "gravar" och om det inte finns där kan man ta den sista fliken, men då måste du bläddra igenom alla. //Hanna^^

 
Ingen bild

Bella

3 mars 2012 10:58

Men det finns tyvärr inte någon flik som det står "Alla" eller "Gravar"... :(

 
Ingen bild

kevin

7 april 2012 10:35

fliken heter Alla och ser ut som en sån här 8 () fast på sidan
()

Hanna & Rosanna

15 april 2012 11:26

Aaaa tack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna & Rosanna - 1 juli 2012 18:46

Nu är det sommarlov och jag kommer inte kunna blogga så mycket!  Jag kanske slänger in ett blogginlägg då och då, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. Så kommentera eller fråga i frågerutan om ni har något önskemål på inlägg!   O...

Av Hanna & Rosanna - 6 juni 2012 19:45

    Noomi- röd James - mörkblå Jakob - grön Ben - ljusblå Övrigt - lila/rosa DAG 2 Noomi - Var har du varit hela natten? Du gick igår hemifrån halv sju på morgonen och du kommer hem nästa dag? James - Älsklig, jobbet behövde...

Av Hanna & Rosanna - 3 juni 2012 14:19

  Hur man laddar ner POSER! Först måste man ju hitta en sida med moddar, och då rekomenderar jag att man går in på http://modthesims.info. Men du måste vara medlem där, så om du inte vill vara medlem rekomenderar jag http://maximumsims.blogspot....

Av Hanna & Rosanna - 3 juni 2012 13:37

Varning ! Moddar kan förstöra och crasha spelet!   Först måste ni veta att ni kan (kan inte kommer...) få ett trögt spel och att det kan crash. Det hände med mig att mitt spel crashade och jag kunde inte starta. Då raderade jag alla moddar och sp...

Av Hanna & Rosanna - 2 juni 2012 23:26


    LÄNK: http://www.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=404230     Noomis dagbok handlar om Noomi som nyss har flyttat in hos sin snuskigt rika fästman. Det handlar bland annat om hur hon ska få ett jobb, om sin otrogna fästman, att...

Fråga mig

7 besvarade frågor

Mitt liv

Det handlar om en tjej som har ett jobbigt liv, hennes pappa dog i en bilolycka och bara några år efter dog hennes mamma av cancer. Hon har känt sig så ensam efter det och skaffade en bondgård. Men det är inte bara det hon har blivit mobbad i skola, är fattig och kaan knappt ta hand om bondgården för hon jobbar på en mataffär i stan, så hon anställer Charlie som ska hjälpa henne att taa hand om bondgården, men hon skaffar också ett starkt band mellan dom. Mer än vänner?

Men sedan är det något som smyger på tomten occh djuren blir som tokiga på nätterna, det slutar med att Charlie faktiskt får bo hos Sarah! Men det är något med skuggan som skrämmer djuren, och även Sarah.

Omröstning

Har du ett konto på thesims3.com?
 JA!
 Ja, men är aldrig inne..
 Nej, det funka inte.
 NEJ!
 Jag gillar inte ens sims...
 Annat

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards